ذهن , روح , جسم


3 چیز که مارو انسان کرده وگرنه حیوان بودیم .

خب اینجا می خوایم حقایق نر و مادگی رو بررسی کنیم


همونطور که می دونیم روح جنسیت نداره یعنی اون دنیا هم که بش اشاره شده جسم دیگه ای بمون داده میشه که اون جسمه که نر و ماده داره و ربطی به روحمون نداره .

اما ذهن , به نظر من انسان ترکیبه روح و ذهنشه و جسمش بعد حیوانیشه و ذهن یه چیزه مطلق و ثابته و ربطی به جنسیته انسان نداره


دلیل اینکه رفتارای دختر و پسر فرق می کنه عادته , خب مثلا من یه پسرم از بچگی با بازیا رفتارا و انتظارات پسرونه بزرگ شدم طرز حرف زدن و زندگی کردنمو سعی کردم طبق اون چیزی که تو ذهنم بوده که من یه مردم باید مثه مردای بزرگ تر رفتار کنم تقلید کردم . برا دخترا هم دقیقا همینه


پس نوع رفتار کردنشون فقط به خاطر عادتاشونه و هیچ ربطی به جنیستشون نداره و ذهن یه چیز مثل روحه که جنسیت نداره

خب اما می مونه یه جایی از مغز که طرف لذت های جسمی رو میگیره مثل لذت های جنسی حتی 

خب اینجا نباید گفت که این ذهنه که جنس مخالف رو دوس داره نه ! این بخشی از مغزه که تو مغز حیوانات هم وجود داره 


برا همین انسانی انسان تره که بیشتر به منطق و عقلش گوش بده تا به نیاز های حیوانیش و بدنیش

البته نه اینکه تفریح و خوشی کردن رو بیخیال شه نه . در صورتی که اونارو بیخیال شه نیازه شدید به وجود میاد و باعث افسردگی میشه

انسان اگه عقل داشته باشه می دونه که کجا می تونه لذت ببره کجا باید جلوی خودشو بگیره


به امید اینکه بتونیم با منطقمون احساسات و حس های حیوانیمون رو خَفه کنیم !


امیدوارَم مطلب مفید بوده باشه .